سازماندهی فضای مجازی

 ایشان با تأکید بر عزم جدی مسؤولان برای سامان دادن اوضاع فضای مجازی گفتند: جریان فضای مجازی خارجی این بود که بیگانه ای به آرامی درخانه ما لانه کرد و برخی باور کردند که وجود آن برای زندگی ضروری است.

ایشان افزودند: مشخص شده که این بیگانه عقاید، اخلاق جوانان، اقتصاد و نظام را هدف قرار داده و می خواهد در براندازی کمک کند، حالا که فهمدیم نباید در بیرون انداختن آن شک و تردید داشته باشیم.

معظم له با بیان این که خوشبختانه این مسأله این روزها تقریبا به اجماع رسیده که این بیگانه خطرناک باید طرد شود، اظهار داشتند: البته طرد این بیگانه هزینه دارد که باید پرداخته شود، و جانشین سالمی درست کرد و نباید گفت که نمی شود، هنوز عده قلیلی نظر منفی می دهند و می گویند  نمی توانیم.

ایشان ادامه دادند: ممکن است امروز به تمام مقصود نرسیم اما باید شبکه های داخلی غنی سازی شده برای مردم فرهنگ سازی شود، مسؤولان کشور پیشگام شوند و ارجاعات و کارهای آنان از طریق شبکه های داخلی باشد، باید شبکه های داخلی تقویت شود تا نیازهای مردم را پاسخ دهد.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با بیان این که دشمنان از فضای شبکه های اجتماعی خارجی سوء استفاده می کنند، ابراز داشتند: صاحب تلگرام یک یهودی روس تبار است و تحت فرمان صهیونیست ها و آمریکایی ها است؛ باید بر پای خود بایسیتم و خلأها را پر کنیم، باید بگوییم که می شود و به مردم قول دهیم که منظور حاصل می‌شود و از طریق شبکه های داخلی به صورت سالم می توانند کارها و تجارت خود را پیگیری کنند، باید با همت عمومی این مشکل اجتماعی حل شود.

نظرات

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی
سامانه پاسخگویی برخط(آنلاین) به سوالات شرعی و اعتقادی مقلدان حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی
تارنمای پاسخگویی به احکام شرعی و مسائل فقهی
آیین رحمت
انتشارات امام علی علیه السلام
خبرگزاری دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی